Świat obiegła informacja, że Dom mody Balenciaga usunął konto na Twitterze. Jest to pierwsza tak duża marka, która opuściła społeczność po pojawieniu się nowego właściciela – Elona Muska.

Ze względu na obecnie panujące zasady, jakie zostały dokonane po pojawieniu się nowego właściciela Elona Muska, Dom mody Balenciaga zdecydował, że usunie swoje konto w społeczności. Przypominamy, że konto tej słynnej marki modowej obserwowało aż 950 000 tysięcy osób.

Masowe zwolnienia

Po objęciu przez Elona Muska Twittera, zaczęły się masowe zwolnienia w firmie. Właściciel zmienił politykę firmy, co oznacza, że znane marki takie jak L’Oréal, producenci samochodów General Motors i Stellantis, firmy farmaceutyczne Gilead i Pfizer, a także producenci żywności General Mills i Mondelez wstrzymali swoje kampanie reklamowe. Firmy te specjalnie zrobiły sobie przerwę, aby pokazać, że aktualnie panujące zasady są nie do przyjęcia. Sam Musk stwierdził, że sprawi, że Twitter stanie się „najbardziej szanowaną platformą reklamową na świecie”.

Dom mody odmówił komentarza w sprawie swojej decyzji, ale potwierdził, że ​​usunął swoją stronę z platformy na Twitterze.