Smacznej matchy, je*ać potwierdzaczy – tak rapował Que na feacie w kawałku “Papuga” i chwile później powołał do życia MISS TI – markę z butelkowaną matcha latte. Mata ma swój epizod z autorskim zestawem Maka. Kizo niemalże codziennie witał swoich followersów na Instagramie słowami: Smacznej kawusi, wiadomo co, wiadomo kogo, tworząc tym samym viralowy trend na poranne przywitanie, który właśnie postanowił go zmonetyzować wypuszczając na rynek…Smaczną Kawusię.

Nikogo już nie dziwią produkty spożywcze sygnowane nazwiskami artystów i influencerów. Są relatywnie tanie, łatwo dostępne, dzięki czemu fani i wszyscy inni ciekawscy mogą sprawdzić na własnych kubkach smakowych, jaki gust mają znani raperzy. Kizo pokazał nam, że lubi kokosowe wafelki, pizzę i kawusię. Nowy produkt od Kizownika to karmelowa kawa na zimno sygnowana wizerunkiem pandy – reklamowego znaku rozpoznawczego rapera. Zapowiedź premiery produktu trafiła na kanał Kizo MyToSukces w formie reklamy utrzymanej w komediowej konwencji w stylu Kizo (kto nie wie o co chodzi – warto sprawdzić poprzednie produkcje i w zasadzie cały kontent Kizownika na Instagramie). 

Kizo w przypadku tego produktu, podobnie jak Kizzersa, współpracuje z SFD – producentem odżywek dla sportowców, suplementów i produktów o obniżonej zawartości kalorycznej, dlatego możemy się spodziewać, że Smaczna Kawusia będzie bez cukru i laktozy. 

My to sukces!