Chyba nie można sobie wyobrazić mniej praktycznej torebki, niż szklanej, ale liczby mówią same za siebie – #GlassBag ma już ponad 5 milionami wyświetleń na TikToku.
To małe dzieło sztuki w swojej kolekcji ma już między innymi Kylie Jenner, czy Doja Cat.
Glass bag swoją premierę miała w marcu podczas pokazu marki Coperoni na jesień-zimę 2022/23, gdzie zaprezentowała ją Gigi Hadid, co natychmiast podbiło Instagram i serca czujnych fashionistek.
Coperoni to francuski dom mody, który w ostatniej kolekcji zaproponował nową wersję swojej klasycznej torby Swipe – szklaną. Marka nawiązała współpracę z firmą Heven, założoną przez Breannę Box i Petera Duponta, która tworzy przedmioty z dmuchanego szkła.W wywiadzie dla i-D, Dupont wyjaśnił, że marki postawiły sobie za cel stworzenie produktu, którego faktycznie będzie można używać…na co dzień. “Nasze projekty zawsze mają funkcjonalność i to jest jedna z filozofii stojących za tym, co robimy z Heven”, powiedział. “Ta torba jest funkcjonalna: możesz w niej umieścić swój telefon, portfel”. Box dodała, że może również działać jako wazon – lub broń do samoobrony.
Cena? Około 2700 USD.