Restauracja McDonald’s podjęła kolejną współpracę z gwiazdami wielkiego formatu. Po personach takich jak Travis Scott, Saweetie, BTS, J Balvin, a w Polsce Mata czy Ralph Kamiński przyszedł czas na duet – CardiB i Offset.
Zestaw można było kupić jedynie w wybranych lokalach na terenie Stanów Zjednoczonych przez jeden dzień – Walentynki. Cena różniła się w zależności od lokacji.
Po raz pierwszy w historii McDonald’s zaproponowało jeden zestaw dla dwóch osób: w jego skład wchodzą dwa burgery, dwa napoje, oraz duże frytki i gorąca szarlotkę do podzielenia się ze swoim partnerem.
CardiB wybrała klasycznego cheesburgera, ostry sos BBQ i dużą CocaColę, członek Migos natomiast wybrał hamburgera Quarter Pounder z serem i napój Orange Lavaburst.
Reklama tego zestawu swoją premierę miała podczas tegorocznego SuperBowl. Kilka par opowiada w niej o swoich wspomnieniach związanych z McDonald’s. Dodatkowo restauracja reklamowała się w kilku najbardziej popularnych aplikacjach randkowych. Powstała też osobna aplikacja z grą „prawda czy wyzwanie” dla par.