Po innych dużych aktywacjach na całym świecie, takich jak przejęcie gigantycznego billboardu Cross Shinjuku Vision w Tokio i umieszczenie ruchomego robota animatronicznego Yayoi Kusama w sklepie przy 5th Avenue w Nowym Jorku, Louis Vuitton dokonał ogromnej metamorfozy swojego największego na swiecie, flagowego sklepu Maison Champs-Élysées w Paryżu.
Na całym budynku w stylu Art Déco, zaprojektowanym przez Louis-Hippolyt Boileau i Charles-Henri Besnard’a w 1912 roku, znajdują się charakterystyczne dla Kusimy kolorowe kropki. Po lewej stronie widoczna jest gigantyczna rzeźba japońskiej artystki, która nakłada na budynek pomalowane plamki.
Tegoroczna współpraca z Yayoi Kusama to druga współpraca domu mody z 93-letnią obecnie artystką. Pierwsze wspólne przedsięwzięcie miało miejsce w 2012 roku. Produkty z kolekcji Yayoi Kusama x Louis Vuitton są już dostępne w sklepach LV na całym świecie.
W kampanii reklamowej udział wzięły między innymi Bella Hadid i Gisele Bündchen.